خاطرات روز و شب یک فرزند جانباز شیمیایی

بابای من سرفه نمیکند ، فقط پًرپًر میزند برای شهادت

خاطرات روز و شب یک فرزند جانباز شیمیایی

بابای من سرفه نمیکند ، فقط پًرپًر میزند برای شهادت

تفاوت علی دایی با دایی علی!



علی دایی متولد 1348 است و دایی علی هم متولد .1348

دایی علی سال 1360 دندانه ای ناقابل به زیر هشت (8) تاریخ تولد شناسنامه اش اضافه کرد تا مجوز حضور در جبهه های جنگ تحمیلی را در سن 12 سالگی دریافت کند. 
همزمان که علی دایی سرش را مقابل توپ قرار می داد برای اعتلای ورزش کشورش، دایی علی نیز برای حفظ سرحدات مرزی کشور سرش را مقابل توپ و خمپاره و... قرار می داد....................


حتما بخونید اینشباهت های بسیار جالب رو


  علی دایی به هر کی فحش بده کاریش ندارند ولی دایی علی اگر فهش بده درصدش کم می شه بعدش هم می گن تو معاند نظام هستی! علی دایی عکس خودش و بچه اش روی جلد مجله ها میاد دایی علی ما اصلا مجله نمی خونه چون پولش را نداره!

وقتی می آییم ارزش خدمت به کشور و کسب افتخارات ملی را با سکه و ماشین برابر می دانیم، دیگر جایی برای عرق ملی و ارزش های والای مذهبی و اخلاقی باقی نمی ماند. و نتیجه آن می شود همان ورزشکاری که با نام مقدس ائمه سلام الله علیه، به موفقیت ورزشی رسیده است، اکنون برای تداوم افتخارآفرینی هایش ، ماشین و خانه و مادیات دنیوی طلب می کند! براستی کجا رفت آن فرهنگ عاشقی و آن زرنگی های عاشقانه؟!

علی دایی سرمربی تیم فوتبال است و دایی علی هم فرمانده گروهان بوده! علی دایی زندگی می کنه و دایی علی .... خلاصه کلام این علی دایی و دایی علی چه شباهتهایی دارند!!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
یه بنده ی خدا چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 21:08 http://gasedakbaranikarbala.loxblog.com/

دنیای امروز ما خیلی بد شده دیگه از اون مردونگیهای دوران جنگ خبری نیست همه بفکر پول و سود خودشونن و اگه سودی نباشه کوچکترین کاری برا هم نمیکنن...موند تو اون دوران ... زمانی که ارزشها به ضد ارزش تبدیل میشه میشه این دنیای ما...ادم دلگیر میشه از دنیا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد