خاطرات روز و شب یک فرزند جانباز شیمیایی

بابای من سرفه نمیکند ، فقط پًرپًر میزند برای شهادت

خاطرات روز و شب یک فرزند جانباز شیمیایی

بابای من سرفه نمیکند ، فقط پًرپًر میزند برای شهادت

گلایه

با سلام.

گلایه ای از سمت خانواده های شهدا و جانبازان شهری را در ادامه مطلب میخوانیم. زیباست و خواندنش درد دل ارام کند،،، شاید



  یادَش بخیر، آن روزها را میگوییم،آن شب ها را، آن دقایق را وآن ثانیه ها را…

یادش بخیر دیروز را میگوییم…

یادش بخیر، آن روزهایی که چفیه،سفره بود و سجاده، زیر انداز بود و روانداز، کلاه بود وکمربند و ناجی جان بچه ها…

ولی امروز، این جا مسئولین این دیار از گرفتن آن امتناع میکنند…

یادش بخیر، آن روزها که دعوا سر گمنامی بود و امروز، اینجا همه به دنبال کسب نام هستند…

یادش بخیر آن روزها که پناهگاه همه پشت خاکریز بود ولی امروز، اینجا، پشت میز…

یادش بخیر آن روزها که همه برای دشمن میزدیم ولی امروز، اینجا همه برای هم میزنند…

یادش بخیر آن روزها که همه برای دین روی مین میرفتند ، ولی امروز، اینجا همه برای کابین روی دین میروند…

یادش بخیر آن روزها که جزیره ی مجنون را دیوانه کرده بودیم، ولی امروز اینجا بدجور مجنون جزیره شده ایم…

یادش بخیر آن روزها که مهدی باکری در وصیت نامه اش نوشت: خداکند جسمم برنگردد، تا تکه ای از خاک میهن را اشغال نکند، ولی امروز، اینجا هیچ کس به این فکر نمیکند که وقتی با اصل اقوام سالاری کسی را بر سر کار می آوردشاید جای چندین انسان شایسته را اشغال کرده باشد…

یادش بخیر آن روزها برای این که بیت المال اسراف نشود، لباسهای بسیجی مان را تامرز نخ کش شدن می پوشیدیم، ولی امروز ، اینجادر شهرما، در یک اداره،همه باید کت وشلوار یک دست داشته باشند، آن هم با پول بیت المال…

آری، یادش بخیر آن روزهایی که دعوا بر سر شهادت بود نه بر سر ریاست…

اما این جا شهر ماست…نظرآباد

این جا مسئولین شهر برای این که نامشان با عکس وخبر بر روی سایت ها برود بیت المال را جیب شخصی خودشان می کنند…

این جا جانبازان موجی را از شهر دور نگه میدارند تابه افکار عمومی جامعه آسیب نرسد،ولی جانبازان فکری با هزاران انحراف به راحتی در شهر قدم میزنند و میشوند مسئول!!!

این جا واین روزها به جای نصب عکس شهدایمان در دل شهر، شاهد بنرهایی بی شمار با تصاویر کسانی هستیم که که نه به لطف لیاقتشان، بلکه به برکت قوم و قبیله ای بودن انتخابات رای آورده اند…آن هم با پول بیت المال!!!

آری این جا نظرآباد است…شهرما

جایی که این روزها مسئولینش با برپایی عروسی های چند ده میلیونی خون به دل امام زمان (عج) میکنند…

بماند بقیه اش…

اما شما اقای ظاهرا مسئول شهر! دلمان از دستتان خون است

در شهر پیچیده، نیامده تمام نیروهای ارزشی و فرهنگی شهر را از اطراف خود رانده اید، به این دلیل که مانع کار شما هستند، مگردارید چه کار میکنید؟؟؟

در شهر پیچیده،در سالروز تولد حضرت صدیقه طاهره و به بهانه جشن میلاد کوثر، بادور زدن مسئولین شهر اقدام به برگزاری مراسمی به دور از شان مادر سادات نموده اید!! آن هم در مصلی امام خمینی (ره)!راستی در این دوره ی اقتصاد مقاومتی چند ده میلیون از پول بیت المال نصیب گروههای مدعو و خوانندگانتان شد؟؟ به واقع دستاورد این پایکوبی ها به غیر از شکستن دل حضرت صدیقه چه بوده است؟؟

آقای فرزند شهید…

در شهر پیچیده، گفته اید چه معنی دارد در سال این همه یادواره ی شهدا برگزار شود؟ یک بار در سال و آن هم به صورت متمرکز کافی است!مثل اینکه یادتان رفته این پشت میز نشینی را مدیون چه کسانی هستید؟!

در شهر پیچیده، در نیمه شعبان و به بهانه میلاد مهدی فاطمه با دستور شما اداره ارشاد اسلامی!هشت مجوز ارگ در شهرستان صادر نموده است…

آقای مدیر مسلمان…

در شهر پیچیده ، در روز میلاد امام عصر، کارخانه ای که صاحب آن از افتخارات این شهرستان می باشد را به محل برگزاری مراسم لهو ولعب تبدیل کرده اید!راستی در دوره ای که هییت های مذهبی مردم نهاد پول برگزاری مراسمات هفتگی اهل بیت را ندارند، شما برای بانوان همخوانتان و خواننده ی محبوبتان،چقدر از پول بیت المال هزینه کردید؟؟

در شهر پیچیده، به نیروهای بومی شهرستان اعتقاد ندارید!!به راستی ما فرزند شهید و یا جوان شایسته در شهرمان کم داریم، یا مشکل جای دیگری است که بیشتر نیروهای شما از خارج شهرستان وارد شده اند(میدانید که آن هشت نفر را میگوییم…)

آقای پشتیبان ولایت فقیه…

در شهر پیچیده یکی از مشاورانتان برادر همسرتان بوده است!!به راستی برای آن چند ساعتی که کنار شما بوده است چقدر از پول بیت المال به جیبش سرازیر شده است؟

اصلا با مسائل خانوادگی شما کار نداریم، چرا که تمام ماجرا در شهر پیچیده است، ولی شما بگویید پاسخ گوی اینهمه خیانت به جوانان لایق این شهرستان کیست؟؟

در شهر پیچیده، سخنرانتان در مراسم ارتحال امام روح الله در مسجد غدیریه علاوه بر تبدیل این مراسم به میتینگ سیاسی، نامی از مقام معظم رهبری نبرده است!! راستی چرا در بروشورهایی که درآن روز توزیع کردید، تصویری از رهبر انقلاب دیده نمیشد؟؟

آقای رییس متعهد…

در شهر پیچیده، در آن زمان که مردم مشغول خواندن نماز جمعه هستند،شما ودوستانتان در محفل هفتگی خود در تپه ی ازبکی به سر می برید! شاید هم به همین خاطر است که اطرافیانتان فرق بین سخنرانی قبل از نماز با خطبه ها را نمیدانند؟؟

در شهر پیچیده تمام هزینه هایی را که برای اداره تان در طول این مدت کرده اید، از نامه درخواست کت و شلوارهای میلیونی تا همان کولر های گازی همگی از پول های بیت المال بوده است!!!

آقای مطیع امر رهبری …

در شهر پیچیده، اعتقادی به حضور در مراسمات فرهنگی شهر و همنشینی با مردم معمولی شهرستان ندارید، تا جایی که وقتی رزمندگان بسیجی این سرزمین در پارک مرکزی شهر، اقدام به برگزاری دو مرحله جشن مذهبی نمودند تمام سعی خود را در جهت لغو نمودن این مراسمات انجام دادید!به راستی زمانی که در مقابل دیدگان هزاران نفر از مردم این شهر از خانواده های شهدای این مرز وبوم تقدیر و تشکر میشد شما کجا بودید؟؟

شماکه مدعی اطاعت از امر ولی فقیه هستید، ایا صحبت های امام مارا در زمینه ی ایجادتفریحات سالم و نشاط اجتماعی نشنیده اید؟ یا شاید حرفهایتان مبنی بر اطاعت از رهبر انقلاب فقط برای عوام فریبی و سیاه نمایی است؟

درشهر پیچیده، به زور اتاق متعلق به حوزه ی بسیج ادارات که خیل عظیمی از ما رزمندگان مفتخر به عضویت در آن هستند را تصاحب نموده اید!!آیا نشنیدید که امام امت فرمود اگر مسئولین نظام اسلامی لحظه ای از شما بسیجیان غافل شوند به آتش عذاب الهی خواهند سوخت؟؟ آیا نشنیدید رهبر عزیز انقلاب فرمود انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه؟؟آیا نشنیدید که گفت بسیج به معنی حضورو امادگی در همان نقطه ایست اسلام و قران و امام زمان (عج) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است؟؟ به راستی با چه چیز مشکل دارید ؟با این تفکر گفتمان انقلاب و یا …؟؟نکند میترسید این اتاق در زمان انتخابات برایتان مشکل ساز شود؟؟

آقای محترم پشت میز نشین…

در شهر پیچیده، در جلسات کمیته ی برنامه ریزی شهرستان و جلسات اداری، مسئولین آموزش و پرورش را دعوت نمی کنید. این درست است که بودجه عمرانی آموزش و پرورش را صفر کرده اید؟؟دلیل عدم تشکیل و یا عدم حضورتان در جلسات شورای آموزش و پرورش چیست؟به واقع دلیل این همه بی احترامی به قشر فرهیخته ی فرهنگیان مشکل شما با رییس انقلابی آن است و یا خدای ناکرده…؟؟!!

در شهر پیچیده، وقتی شنیده اید سربازان بسیجی امام خامنه ای در جهت انجام خواسته های ایشان اقدام به برگزاری نمایشگاه نوشت افزار ایرانی-اسلامی نموده اند شخصا وارد ماجرا شده و دستور داده اید به هر قیمتی شده این نمایشگاه را جمع نمایند… میدانیم که میدانید این میزی که پشت آن نشسته اید و برای کم کردن روی سربازان بی ادعای رهبری نقشه میکشید دیادگاری چه کسانی است. میدانیم که میدانید به تعداد قطره قطره های جوهر خودکارتان که برای تعطیلی فعالیتهای فرهنگی نامه پارراف میکند، قطره قطره خون از رگ های باکری ها و همت ها ریخته شده است…

بگذریم… از بی احترامی های شما به خانواده های شهدا بگذریم

بگذریم… از بی توجهی های شما به جانبازان و رزمندگان وآزادگان بگذریم

بگذریم…از صفرکردن بودجه های فرهنگی شهرستان هم بگذریم…

آقای ظاهرا مسئول شهر، حرف دل بسیار است ولی… بماند بقیه اش چرا که حرف های پیچیده در شهرمان بسیار زیاد است و پیچیده!!

ولی بدانید ما بزرگ شده مکتب هیهات من الذله هستیم، مکتبی که در آن یاد گرفته ایم اگر در برابر خیانت خائنان سکوت کنیم در جرم آنها شریک هستیم، ما در مکتبی بزرگ شده ایم که امر به معروف و نهی از منکر را اصل مبقیه نظام اسلامی می داند…     (الفتنه اشد من القتل)

پس سکوت نخواهیم نکرد

ادامه دارد…

جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان شهرستان نظرآباد(فداییان جنگ سخت دیروز و مجاهدان جنگ نرم امروز)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد